Same lajki mogą stanowić zagrożenie dla profilu



Lajki dla profilu na portalu społecznościowym są najważniejsze, prawda? W pewnym sensie tak, ale mogą stanowić także spore zagrożenie. Spowodowane jest to algorytmami działania zwłaszcza Facebooka, który podchodzi do całej sprawy specyficznie. Oferowane przez niego reklamy mogą być nawet niebezpieczne dla przedsiębiorstw.

Lajk to popularność, ale…
Na portalach społecznościowych najbardziej zależy nam na popularności, by nasze treści mogły docierać do maksymalnie dużej ilości osób i by ich nasza marka trafiała do coraz szerszego grona potencjalnych klientów. Posiadanie dużej ilości lajków sprawia, że osoba trafiająca na nasz fanpage ma do czynienia z kimś w jej oczach bardziej wiarygodnym i wartościowym. 
Jest to niewątpliwie ważne, ale jak przekonała się wielka masa różnych przedsiębiorców, ilość lajków czasami przekładała się odwrotnie proporcjonalnie na aktywność na ich profilach. Mówiąc prościej, więcej lajków oznaczało mniejszą aktywność ludzi. Niemożliwe? A jednak. Wszystkiemu jest winny problem Facebooka z pustymi lajkami.

Realny zasięg materiałów
Kiedy publikujemy coś na swojej stronie na portalu społecznościowym, informacja ta trafia tylko do wąskiego grona osób nas obserwujących, bo inaczej portal byłby jednym wielkim miszmaszem miliardów wiadomości tworzących szum, a nie informacje. Nasza publiczna wiadomość jest przekazywana dalej dopiero wtedy, kiedy jakaś cześć osób dostających ją pierwotnie albo ją polubi, albo się nią podzieli. Wtedy algorytm Facebooka stwierdza, że jest to materiał wartościowy i warto go kolportować. 
Jeśli ktoś skorzystał z reklam Facebooka, prawdopodobnie sporą część swoich lajków będzie miał od botów w Bangladeszu lub Indiach, przez co publikowane przez niego treści będą zamierały i nie będą docierały do tej części ludzi, która aktywnie mogłaby z nich skorzystać. Jest to wielki problem, ponieważ brak lajków oznacza niską wiarygodność, ale lajki zdobyte poprzez reklamy Facebooka to w dużej mierze właśnie takie puste lajki, które będą nasz zasięg blokowały, a nie go powiększały. Dlatego należy korzystać z kampanii reklamowych, które oferują być może wyraźnie mniejszą ilość polubień za te same pieniądze, ale za to możliwe jest posiadanie aktywnych użytkowników działających niczym rezonator.

Poznaj więcej informacji na ten temat: http://buyfans.pl/



Fotografia z lampą błyskową
Każdy kto ma aparat fotograficzny i chciał zrobić fotografię w ciemnościach wie, że jest to bardzo trudne. Fotografia wykonywana po zmierzchu jest ciemna, za bardzo podbita przez procesor graficzny aparatu lub co gorsza prześwietlona przez wbudowaną lampę błyskową. Dlatego też dobrze...
Sterowanie maszynami produkcyjnymi
Orientacyjna informacja o tym, jak powstają wyroby na taśmie produkcyjnej, ma najczęściej każdy człowiek. Jest to w jego mniemaniu obszerna hala, gdzie znajduje się złożona maszyna sformowana z wielu elementów. Podczas indywidualnych kroków produkcji czy fabrykowania realizowana jest...
Jakie zabiegi oferuje podolog?
Z złożonych komponentów ludzkiego ciała, jakie powinny być wizytówką każdego człowieka wyróżnia się stopy. To element, który niekiedy pokazujemy na widok publiczny. W sezonie letnim wychodząc na miasto w odkrytych butach, wyjątkowo są one zauważalne. Zaniedbane, zrogowaciałe nie...


  • Czy miliony pikseli są najważniejsze ?
  • Początkujący fotograf kupując aparat często za najważniejszą cechę uważa to, żeby aparat miał dużo milionów pikseli. Czy rzeczywiście...
  • Zalety fotografii studyjnej
  • Aktualnie nie tylko gwiazdy i persony wielkiego świata bywają na sesjach zdjęciowych, coraz modniejsze stają się wśród ludzi w różnej grupie...
  • Fotografia analogowa
  • Wszyscy dziś pstrykają foteczki tego, co będą jeść na śniadanie i tego, co będą jeść na obiad. Zrobienie zdjęć smartfonem zajmuje...