Same lajki mogą stanowić zagrożenie dla profilu



Lajki dla profilu na portalu społecznościowym są najważniejsze, prawda? W pewnym sensie tak, ale mogą stanowić także spore zagrożenie. Spowodowane jest to algorytmami działania zwłaszcza Facebooka, który podchodzi do całej sprawy specyficznie. Oferowane przez niego reklamy mogą być nawet niebezpieczne dla przedsiębiorstw.

Lajk to popularność, ale…
Na portalach społecznościowych najbardziej zależy nam na popularności, by nasze treści mogły docierać do maksymalnie dużej ilości osób i by ich nasza marka trafiała do coraz szerszego grona potencjalnych klientów. Posiadanie dużej ilości lajków sprawia, że osoba trafiająca na nasz fanpage ma do czynienia z kimś w jej oczach bardziej wiarygodnym i wartościowym. 
Jest to niewątpliwie ważne, ale jak przekonała się wielka masa różnych przedsiębiorców, ilość lajków czasami przekładała się odwrotnie proporcjonalnie na aktywność na ich profilach. Mówiąc prościej, więcej lajków oznaczało mniejszą aktywność ludzi. Niemożliwe? A jednak. Wszystkiemu jest winny problem Facebooka z pustymi lajkami.

Realny zasięg materiałów
Kiedy publikujemy coś na swojej stronie na portalu społecznościowym, informacja ta trafia tylko do wąskiego grona osób nas obserwujących, bo inaczej portal byłby jednym wielkim miszmaszem miliardów wiadomości tworzących szum, a nie informacje. Nasza publiczna wiadomość jest przekazywana dalej dopiero wtedy, kiedy jakaś cześć osób dostających ją pierwotnie albo ją polubi, albo się nią podzieli. Wtedy algorytm Facebooka stwierdza, że jest to materiał wartościowy i warto go kolportować. 
Jeśli ktoś skorzystał z reklam Facebooka, prawdopodobnie sporą część swoich lajków będzie miał od botów w Bangladeszu lub Indiach, przez co publikowane przez niego treści będą zamierały i nie będą docierały do tej części ludzi, która aktywnie mogłaby z nich skorzystać. Jest to wielki problem, ponieważ brak lajków oznacza niską wiarygodność, ale lajki zdobyte poprzez reklamy Facebooka to w dużej mierze właśnie takie puste lajki, które będą nasz zasięg blokowały, a nie go powiększały. Dlatego należy korzystać z kampanii reklamowych, które oferują być może wyraźnie mniejszą ilość polubień za te same pieniądze, ale za to możliwe jest posiadanie aktywnych użytkowników działających niczym rezonator.

Poznaj więcej informacji na ten temat: http://buyfans.pl/



Agfa Optima
...
Cyfrówka czy lustrzanka?
Z pewnością wielu ludzi zaczynających swoją przygodę z fotografią zmierza się z  problemem przy wyborze aparatu który będzie spełniał jego oczekiwania. Czym zatem się kierować wybierając odpowiedni aparat spośród tak szerokiego asortymentu jaki mamy dzisiaj dostępny?...
Masaż jako metoda w fizjoterapii
Funkcjonujemy w społeczeństwie starzejącym się. prawdę mówiąc, dotyczy to wielu krajów Europy, nie tylko Polski. Taka tendencja znalazła swoje przełożenie na fakt, że trzeba z nieco innej perspektywy zacząć przyglądać się kwestiom sprawności i różnych chorób. Z jednej strony,...


  • Masaż jako metoda w fizjoterapii
  • Funkcjonujemy w społeczeństwie starzejącym się. prawdę mówiąc, dotyczy to wielu krajów Europy, nie tylko Polski. Taka tendencja znalazła...
  • Fachowo prowadzone usługi remontowe
  • Mieszkanie to pomieszczenie, w którym spędzamy mnóstwo czasu. Tutaj wypoczywamy po ciężkim dniu, w tym miejscu jesteśmy wspólnie z bliskimi....
  • Biuro do przeprowadzki
  • Rozbudowa specjalizacji przewozowej to jeden z doniosłych czynników gospodarki naszego kraju. Aktualnie tworzonych jest coraz więcej jednostek,...